menü

3/14/2015

A BUDOÁROM LEGÚJABB DARABJA

Vagy annyira nem is új?! A fésülködő asztalt úgy 13 évesen kaptam, anyu unokatestvéréé volt. Nagyon tetszett, hogy fel lehet nyitni a titkos tükröt, belepakoltam minden sminkem és kacatom. Egész tini koromban ez volt a fésülködő asztalom. Mikor átköltöztünk, annyira nem illet a lakás hangulatához, hogy sokat gondolkoztam mi is legyen vele. Az ihlette meg a felújítását, hogy kinéztem a Butlersban egy nagyon szép bútor fogantyút. Egy hétvégén neki is álltam lecsiszolni. Azóta vágyom egy csiszoló gépre. Mire azzal végeztem… Aztán fehér festékkel lefestettem két rétegben. Antik hatást akartam, szóval mosogató szivaccsal belehuzigáltam párat, és mikor megszáradt az éleket lecsiszoltam kicsit. A tükröt és a fiók fogantyúját lecsavaroztam. Majd mikor megszáradt a tükröt visszaillesztettem, a fiókokra pedig felapplikáltam az új Butlerses darabokat. Hatalmas szerencsémre, pont jó távolságban volt a két mélyedés, gond nélkül be tudtam tekerni a csavarokat. 




A piros fal előtt, a fehér ágy társaságában egyszerűen csodásan mutat! Így már csak a tv szekrény volt hátra!